Animal Crossing City Wiki
Advertisement

どうぶつの森[]

Doubutsu no Mori sicht Van 2001 Nintendo 64.

Them[]

Ontwikkelaar(s) Nintendo EAD Uitgever(s) Nintendo Ontwerper(s) Katsuya Eguchi Hisashi Nogami Platform(en) Nintendo 64 Releasedatum(s) 14 april 2001 Genre(s) Simulatie Taal/talen Japans Modi Eén speler Media Nintendo 64 Spel Pak Bestandsgrootte 103 pagina's (Controller Pak reisgegevens) Invoer methoden Nintendo 64-controller

Dorpelingen veranderd van spellen[]

Amelia's pupillen zijn veel kleiner en gecentreerd, en haar ogen zijn half gesloten in plaats van te slingeren. Bangle heeft iets kleinere ogen die half gesloten zijn. Ze bezit ook blauwe oogleden. De pupillen van Bluebear zijn veel groter en haar snuit is cirkelvormiger. Boris heeft meer samengedrukte ogen met gele oogleden, terwijl zijn pupillen meer verplaatst zijn. Carmen (muis) heeft zwarte, sprankelende ogen, en haar roze vacht is een donkerdere tint. Chevre's ogen zijn meer vierkant van vorm in plaats van afgerond, en haar sproeten zijn oranje in plaats van roze. Haar haar is ook anders. Cleo heeft oranje blos onder haar ogen, die smaller uit elkaar liggen. Haar neusgaten zijn ook veel groter. Cupcake's haar- en oogschaduwkleuren zijn omgekeerd. Haar haar is blauwpaars en haar oogschaduw is donkerroze. Haar neus is ook veel groter. Fang vacht is iets lichter, terwijl zijn ogen veel groter zijn en verder naar boven zijn geplaatst. Hij heeft ook bruine oogleden in tegenstelling tot paars. Friga heeft een donkerdere roze tint in haar veren, kleinere ogen, oranje make-up en paars haar. Gwen oogschaduw is paars in plaats van roze, terwijl haar ogen groter en breder zijn. Huggy's vacht is oranje in plaats van bruin, terwijl haar neus veel donkerder bruin is. Haar wangen zijn ook roze gekleurd in plaats van rood. Kody's ogen zijn verder uit elkaar geplaatst en veel kleiner, en zijn mond is groter. Lucy heeft een grotere mond die roze gekleurd is, en heeft roze lijnen onder haar ogen in plaats van blozen. Maple's snuit heeft een donkerdere kleur, terwijl haar ogen meer van elkaar verwijderd zijn. Ze heeft ook gebogen wenkbrauwen, een grotere neus en een stevigere blos. Murphy's ogen en wenkbrauwen zijn meer gebogen en zijn mond is meer samengedrukt, waardoor hij er dreigender uitziet. Nibbles heeft groene vacht in plaats van groenblauw, en heeft blush in plaats van sproeten. Portia's ogen zijn korter en lager op haar gezicht geplaatst. Puck roze veren hebben een donkerdere tint en zijn ogen zijn iets breder. Scoot's groene veren hebben een lichtere tint en zijn ogen zijn iets groter. Spike heeft een iets lichtere huid, kleinere ogen en pupillen, en zijn litteken heeft geen hechtingen. Static's ogen zijn groter en zijn pupillen zijn veel groter. Zijn frons is ook veel meer gebogen. Stella heeft felroze wol in plaats van paars, een roze gezicht met oranje blos en een zwarte neus. Haar mond fronst ook in plaats van te glimlachen. Tiara's huid is veel donkerder, terwijl haar pupillen naar boven wijzen. Ursala heeft rood haar met gebogen wenkbrauwen, half omcirkelde ogen en een grote glimlach. Haar snuit is groot en roze gekleurd, en haar ogen zijn amandelvormig. Valise heeft een lichtere, paarsachtige vacht en haar uitdrukkingen zijn anders. Vladimir heeft kleinere pupillen en mist een snuit. Zijn neus en mond zijn ook veel groter. Yuka's mond is groter, haar vacht is donkerder en haar haar is anders gestyled.

Dit artikel is een Stub. Je kan ons helpen door deze pagina te bewerken
Advertisement